Aceste Condiții generale de utilizare stabilesc termenii și condițiile de utilizare a serviciilor disponibile pe site-ul www.pelluka.ro numit în continuare Site, operate de MULTIBRANDS MARKETING SERVICE SRL. cu sediul social la Feliceni, nr.111, jud. Harghita, inregistrată la Registrul Comertului cu nr. J19/426/2016, avand Codul Unic de inregistrare RO 36415793, numit în continuare Operator.
MULTIBRANDS MARKETING SERVICE SRL, în calitate de operator al portalului de tranzacționare online pelluka.ro, își rezervă dreptul de a modifica unilateral aceste Condiții generale de utilizare. Operatorul vă va anunța despre astfel de modificări printr-o notificare scurtă al Utilizatorilor, la adresa de e-mail furnizată în Cont.
În astfel de cazuri, o versiune modificată a Termenilor și condițiilor generale va fi afișată pe Site și este recomandabil să revizuiți periodic conținutul Termenilor și condițiilor generale de pe pelluka.ro. Utilizatorul/Cumpărătorul are dreptul să se opună Termenilor generali de utilizare imediat ce este publicat pe site-ul Web.
Următorii termeni sunt înțeleși după cum urmează:
Utilizator: o persoana fizică sau juridică cu vârsta de peste 16 ani care accesează conținut pe Site.
Client: Utilizatorul care se înregistrează pe Site, are un cont de utilizator (denumit în continuare „Contul meu”), acceptând astfel aceste Termeni și condiții generale. În cazul persoanelor fizice, înregistrarea este supusă vârstei de 16 ani.
Cumpărător: Clientul care a plasat o comandă prin „Contul Meu” pe acest Site. În cazul unei persoane fizice, vârsta de 16 ani este necesară.
Cont personal: Clientul poate crea un Cont personal, introducând numele său, adresa de e-mail și parola, prin înregistrarea pe Site. Dacă plasați o comandă pe Site fără a avea un cont personal, v-a fii creat un cont folosind informațiile furnizate în comandă. Contul Meu conține informații furnizate de Client în timpul înregistrării și la plasarea comenzii lor. Utilizatorul este obligat să furnizeze date reale în timpul înregistrării și la efectuarea comenzii. Utilizatorul este responsabil să se asigure că informațiile furnizate de acesta corespund realității și cerințelor de exhaustivitate și actualitate. Dacă Operatorul conștientizează că datele furnizate de Utilizator / Client conțin elemente non-reale, poate restricționa accesul Clientului la “Contul meu” sau poate dezactiva Clientul de la utilizarea Siteului. Operatorul are dreptul de a restricționa accesul Clientului la Contul său, sau de a exclude Clientul de la utilizarea Siteului dacă Clientul utilizează în mod abuziv platforma sau serviciile sale. O utilizare abuzivă a Platformei este, de exemplu, când Clientul plasează comenzi pentru mai multe produse, dar refuză preluarea lor din greșeală sau intenționat la sosirea la punctul de livrare.
Coș: Partea din Contul propriu al Cumpărătorului / Utilizatorului în care Cumpărătorul / Utilizatorul poate plasa produsele pe care dorește să le achiziționeze la momentul plasării sau la o dată ulterioară. Dacă Cumpărătorul / Utilizatorul nu dorește să plaseze articolele din Coșul de cumpărături în momentul introducerii în Coșul de cumpărături, acestea pot fi monitorizate prin intermediul Notificărilor comerciale primite de la Vânzător.
Site web: un site web și magazin online cu adresa www.pelluka.ro
Produse: Orice produs de pe site-ul web pentru care Clientul poate efectua o comandă pe site.
Contract: Între Vânzător și Cumpărător pentru achiziționarea de produse afișate pe site-ul Web, așa cum este prevăzut în prezentul Termene și condiții, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și Cumpărătorului. Contractul nu constituie un contract scris.
Conţinut:
- orice informație care este vizibilă și accesibilă pe site-ul web
- orice e-mail trimis către Cumpărător de către Vânzător printr-un dispozitiv de comunicare electronică
- date, informații și prețuri referitoare la terțul afiliat cu Vânzătorul și serviciul pe care îl oferă (în special, dar fără a se limita la: servicii de curierat)
Buletin informativ: un mesaj comercial electronic, comunicare de la Operator către Utilizatorii care se abonează la serviciul de newsletter, informând și furnizând informații despre modificările / actualizările Site-ului, produsele, promoțiile, reducerile afișate pe Site.
Comanda de cumpărare: Cumpărătorul transmite o comandă de cumpărare Vânzătorului pentru unul sau mai multe Produse de pe site, care vor fi acceptate sau respinse de către Vânzător prin confirmare prin e-mail; Cumpărătorul are dreptul să modifice sau să anuleze Contractul prin contul său până la îndeplinirea Comenzii.
Valoarea coșului: suma prețului de achiziție al produselor care trebuie comandate într-o singură comandă, mai puțin cu valoarea cuponului de reducere și / sau a comenzii de cumpărare utilizate de către Client, adică suma totală plătită de către Client către Vânzător după plasarea comenzii exclusiv tarifele de transport/curuerat.
Evaluare: evaluarea clientului asupra unui produs sau serviciu afișat pe pagina unui produs.
Clasificare: o formă de evaluare care exprimă satisfacția pentru un produs sau serviciu și poate fi afișată pe pagina produsului sub formă de stele.
Comentariu: o recenzie sau un comentariu la o pagină de produs care are legătură cu o evaluare sau un alt comentariu.
COMANDA
Pentru a plasa o comandă pe site-ul web, utilizatorul / clientul trebuie să creeze un cont pe site-ul web, introducând numele, adresa de e-mail și parola.
În cazul în care Utilizatorul efectuează o comandă fără a-și folosi propriul cont, acesta își va crea propriul cont folosind informațiile furnizate în comandă.
– Plasarea comenzii
Prin intermediul site-ului Web, Clientul / Cumpărătorul poate plasa elecronic o comandă prin plasarea Produsului/Produselor selectate în Coș, furnizând informații de expediere și de facturare pentru a îndeplini Comanda și selectând o metodă de plată și preluare. Adăugarea produsului în coș nu constituie o finalizare a Comenzii.
După acceptarea acestui Termene și condiții, Clientul poate finaliza comanda făcând clic pe butonul Comandă.
Prin finalizarea comenzii, Clientul / Cumpărătorul declară că informațiile pe care le furnizează pentru cumpărare sunt adevărate și este de acord că acestea vor fi utilizate și prelucrate de către Vânzător pentru a îndeplini Comanda. Prin finalizarea Comenzii, Clientul se obligă să plătească prețul Comenzii în metoda de plată specificată de Client, în lipsa căreia Vânzătorul poate refuza îndeplinirea Comenzii.
– Confirmare comandă, crearea contractului
Vânzătorul va confirma Comanda finală prin e-mail, care include acceptarea sau respingerea ofertei Clientului.
Dacă această confirmare nu este primită de către Client într-un termen rezonabil, în funcție de natura serviciului, dar în cel mult 96 de ore de la trimiterea comenzii Clientului, Clientul va fi scutit de obligația sa de a prelua produsele comandate. Comanda plasată și confirmarea acesteia se consideră că au fost primite de către Vânzător și Cumpărător. Cumpărătorul primește o confirmare prin e-mail de la Vânzător că comanda a fost acceptată, inclusiv notificare de livrare a produselor comandate de către Client către serviciul de curierat.
Mesajul automat al sistemului trimis către Cumpărător prin e-mail după plasarea comenzii este doar un scop informativ și nu constituie o confirmare a Comenzii de către Vânzător.
Cumpărătorul este responsabil pentru consecințele alegerii metodei de plată selectate.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a respinge Comanda Clientului fără justificare. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a verifica cantitatea de Produse din Comanda de Cumpărare, sub rezerva disponibilității. Cumpărătorul va fi notificat prin e-mail.
Vânzătorul poate anula Comanda de cumpărare a cumpărătorului în orice moment și fără notificare Cumpărătorului, dacă informațiile furnizate de Cumpărător nu sunt corecte, sunt incomplete sau nu permit îndeplinirea Comenzii;
Cum puteți efectua o comandă?
• comanda prin site/webshop www.pelluka.ro
• comanda prin e-mail – info@pelluka.ro
Comanda prin webshop
Comenzile lansate vineri după ora 12.00, Sâmbătă sau duminică, vor fi prelucrate luni.
Comanda prin e-mail
Puteti lansa comanda și prin e-mail la adresa: info@pelluka.ro. În cel mai scurt timp de la primirea comenzii, veți fi contactat prin mail sau prin telefon si vom stabili împreună detaliile referitoare la modul de plată și livrare. Răspundem la e-mailuri în 24 ore în zilele lucrătoare Luni-Vineri. Dacă nu ați primit o confirmare în legătura cu comanda, vă rugăm să retrimiteți, deoarece înseamnă că din motive tehnice nu l-am primit.
În comanda trebuie specificat:
• Produsul și cantitatea cerută,
• Numele si adresa completă (cod poştal nou, www.posta-romana.ro),
• Nr. de telefon unde vă putem contacta.
PLATA ȘI LIVRARE
MODALITĂȚI DE PLATĂ
Plata produselor comandate se poate face în Numerar la livrare (ramburs):
LIVRAREA COMENZILOR
Vânzătorul se angajează să livreze produsele comandate prin intermediul partenerilor de livrare contractați, la adresa de livrare specificată de Cumpărător în timpul Comenzii de Cumpărare.
Vânzătorul trebuie să asigure ambalarea corespunzătoare a produsului comandat.
Vânzătorul se angajează să livreze numai la adrese din România.
Costul de livrare este 25 ron (inclusiv TVA), până la o greutate de 10 kg/colet.
Peste această greutate prețul transportului se modifică după cum urmează:
10-20 kg 38 lei
20-30 kg 48 lei
Peste și la fiecare 30 kg se va expedia un nou colet!
TRANSFER DE PROPRIETATE A PRODUSELOR
Dreptul de proprietate al Produselor va trece Cumpărătorului la primirea Produsului, cu condiția ca Cumpărătorul a achitat prețul de achiziție complet al Produsului.
PREȚ ȘI FACTURARE
Prețurile produselor enumerate pe acest site web sunt în lei și conțin TVA.
Vânzătorul va emite factură sau după caz bon fiscal pentru Produsele comandate și expediate în conformitate cu legile aplicabile. Este responsabilitatea Cumpărătorului să înregistreze toate informațiile relevante de pe factură.
DREPTUL DE RETURNARE A PRODUSELOR CUMPARATE
Potrivit Ordonanței OUG 34/2014 – privind protecția consumatorilor la incheierea și executarea contractelor la distanță, consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distantă, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care vor cădea in sarcina Cumpărătorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
În cazul returnării unui produs cumpărat, produsul respectiv trebuie să fie intact, cu ambalaj nedeteriorat. Altfel operatorul își rezervă dreptul de a refuza să accepte produsul (produsele) returnate.
DECLINAREA RESPONSABILITATILOR
Vânzătorul nu va răspunde pentru daunele aduse Cumpărătorului sau oricărei terțe care rezultă din îndeplinirea Vânzătorului prin obligația sa contractuală. Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru pagubele rezultate din utilizarea Produselor. Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru nicio pagubă asupra Produselor după livrarea către serviciul de curierat și orice problemă apărută în urma livrării va fi responsabilitatea serviciului de curierat.
Societatea nu oferă nicico garanție că produsele comandate de pe Site vor satisface toate dorințele utilizatorului cu privire la produsele comandate.
Societatea nu oferă nici o garanție cu privire la funcționarea site-ului sau corectitudinea informațiilor prezentate in cadrul acestuia. Totuși, pelluka.ro se preocupă să actualizeze informațiile, astfel încât, cât mai puține erori de orice tip să apară.
GARANȚIE
Toate produsele sunt garantate conform legilor aplicabile și practicilor comerciale ale producătorilor. Produsele, acolo unde este cazul, sunt insoțite de certificatul de garanție în original, emis de importator sau furnizor.
Defectul nu va fi garantat dacă cauza defectului apare după ce produsul a fost livrat Clientului.
Caracteristicile esențiale ale produsului sunt indicate pe fișa tehnică a produsului selectat.
GARANȚIE LEGALĂ
Informațiile de interes și reglementările privind garanția legală de conformitate, potrivit art. 4 -pct. 1 lit. e) din OUG 34/2014 si art. 5-14 din Legea nr. 449/2003 sunt mai jos.
Art. 4 – pct. 1 lit. e) / O.U.G. 34/2014 (cu modificările Legii nr. 157 / 22.06.2015)
OUG nr. 34/2014 – drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea si completarea unor acte normative
Art. 4: Cerințe in materie de informare pentru alte contracte decât contractele in afara spațiilor comerciale si contractele la distanță.
(1) înainte ca un contract, altul decăt un contract la distanță sau un contract in afara spațiilor comerciale, sau orice ofertă similară să producă efecte obligatorii asupra consumatorului, profesionistul trebuie sa ii furnizeze consumatorului urmatoarele informații in mod vizibil, lizibil și ușor de înțeles, in cazul in care respectivele informații nu reies în mod evident din context:
- e) in plus față de o mențiune a existenței unei garanții legale de conformitate pentru produse, existența și condițiile privind serviciile post vânzare și garanțiile comerciale, dupa caz;
Legea nr. 449/2003 – vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora
EVALUĂRI SCRISE, COMENTARII, ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI
În termen de 14 zile de la Comandă, Vânzătorul poate solicita Cumpărătorului să evalueze produsul achiziționat, trimițându-l pe adresa de e-mail furnizată în Contul său. Cu această evaluare, Cumpărătorul facilitează informații adecvate altor Clienți / Utilizatori, dezvoltarea de noi servicii și descrieri mai detaliate ale produselor. Trimiterea recenziilor este voluntară, iar Vânzătorul nu este responsabil pentru nicio analiză și prezentare a recenziilor transmise.
Recenzii, comentarii, întrebări și răspunsuri sunt încărcate prin intermediul Întrebărilor și răspunsurilor clienților și prin meniul „Recenzii”. Informațiile pot fi pozitive sau negative și sunt legate de caracteristicile sau utilizarea produsului.
Prin încărcarea unui rating / comentariu, utilizatorii acceptă să utilizeze acest conținut, fie că este modificat, moderat de operatorul site-ului web, în scopuri promoționale și / sau în alte scopuri.
Prin încărcarea unui rating / comentariu, Utilizatorul acceptă următoarele principii de moderație și le respectă atunci când scrie o notare / comentariu:
- Utilizatorul poate împărtăși doar informații legate de descrierea produsului și de utilizarea acestuia. Împărțirea informațiilor referitoare la îndeplinirea unei comenzi specifice și a ofertelor de reduceri este interzisă
• este interzisă utilizarea discursului de ură, a bullying-ului
• Utilizatorul este responsabil să se asigure că informațiile publicate de acesta sunt adevărate, corecte, nu conțin informații înșelătoare și nu încalcă drepturile altora
• Este interzisă publicarea reclamelor, datelor de contact ale altor site-uri web, companii și informații personale în recenzii / comentarii
• folosit pentru a informa Utilizatorul / Clientul / Cumpărătorul în recenzii / comentarii și pentru a nu comunica cu Vânzătorul.
FRAUDA
Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica conținutul site-ului pelluka.ro, sau de a afecta performanțele serverului pe care ruleaza site-ul va fi considerată o tentativă de fraudare a site-ului www.pelluka.ro și va face obiectul unei plângeri penale la organele de poliție împotriva aceluia sau acelora care au incercat acest fapt.
DISPOZITII FINALE
Orice litigiu aparut intre Clienți si Furnizor va fi rezolvat prin cale amiabilă. Daca aveți probleme legate de o comandă, de produse, de livrare sau de orice alta natură, puteți lua legătura cu persoana de contact responsabil, prin e-mail, info@pelluka.ro.
In cazul in care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecata române, conform legislației in vigoare.